Z NAMI UZYSKASZ STATUS PRZEDSIĘBIORCY F-GAZOWEGO!

Polityka prywatności

 

Administrator danych osobowych:

Administratorem Państwa danych osobowych jest BHP-LEX sp. z o.o., ul. Wolności 345/802, 41-800 Zabrze, NIP: 626-297-96-72, REGON: 241726641 (dalej „BHP LEX”).

 

W jakim celu wykorzystujemy Państwa dane osobowe?

Przetwarzanie Państwa danych pozwala nam na świadczenie usług m. in. komunikacji związanej z oferowanymi usługami, przygotowaniem i wysłaniem oferty, zapisem i rejestracją na szkolenia, komunikacji za pośrednictwem formularza kontaktowego, maila, czy telefonu, a także przesyłanie informacji marketingowych. Wykorzystujemy je w następujących celach:

  • w celach zapisu na szkolenia (pełna klauzula informacyjna w dziale „Klauzula informacyjna – zapis na szkolenie”),
  • w celach komunikacyjnych (w tym m. in. przygotowanie oferty, komunikacji związanej ze świadczeniem usług, komunikacji za pośrednictwem formularza kontaktowego itp.),
  • w celu obsługi reklamacji i ewentualnych innych roszczeń,
  • w celach analitycznych lub statystycznych,
  • w celu kierowania do Państwa treści marketingowych (polegających na dostarczaniu komunikacji marketingowej w oparciu o pliki cookies oraz dane analityczne).

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w środowisku informatycznym, co oznacza, że mogą być także tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.

 

Jak długo przechowujemy Państwa dane?

Państwa dane przetwarzamy do czasu niezbędnego do realizacji wyżej wymienionych celów (wynikającego z przepisów powszechnie obowiązujących i niezbędnego dla realizacji celów, dla których zostały pozyskane i zarchiwizowane – “W jakim celu wykorzystujemy Państwa dane osobowe?”) lub wycofania zgody bądź wniesienia sprzeciwu.

Państwa dane będą także przechowywane ze względu na obowiązki wynikające z regulacji księgowych i podatkowych, przez czas ich trwania, oraz ze względów bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Państwa dane osobowe będą zatem przechowywane przez okres minimum 30 dni, a maksymalnie 5 lat.

Aby usunąć Państwa dane i zaprzestać ich przetwarzania przez BHP LEX, prosimy o wycofanie zgody na ich przetwarzanie.

Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy o wysłanie e-maila lub listu na adres podany poniżej, w części „Jak można się z nami skontaktować?”.

 

Które dane należy nam podać?

W przypadku formularza kontaktowego, prosimy o podanie jedynie niezbędnych danych w postaci imienia i nazwiska, adresu mailowego oraz treści wiadomości. Daną opcjonalną jest podanie numeru telefonu.

W przypadku formularza kontaktowego dotyczącego zapisu na konkretne szkolenie znajdującego się na podstronach dotyczących szkoleń – prosimy o podanie jedynie niezbędnych danych w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu mailowego. Te dane są niezbędne do finalnego zapisu Państwa na szkolenie i potwierdzenia tego drogą mailową lub telefoniczną. Danymi opcjonalnymi są nazwa firmy oraz NIP.

W przypadku danych potrzebnych do prowadzenia komunikacji marketingowej i reklamowej, wykorzystujemy dane zawarte w plikach cookies oraz z systemów analitycznych (w tym z Google Analytics).

 

Komu udostępniamy Państwa dane?

W związku z usługami jakie podmioty zewnętrzne świadczą na rzecz BHP LEX, podmioty te mogą uzyskać dostęp do Państwa danych osobowych, w zakresie niezbędnym dla realizacji tych usług. Państwa dane przekazujemy zatem:

1. podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu:

  • naszym agencjom reklamowym, marketingowym i innym podmiotom pośredniczącym w reklamowaniu, promowaniu i sprzedaży naszych usług lub organizacji akcji marketingowych,
  • obsługującym nasze systemy informatyczne, teleinformatyczne,
  • podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, konsultacyjne, pomoc prawną, podatkową, rachunkową,

 

2. innym administratorom danych przetwarzających dane we własnym imieniu:

  • naszym agencjom reklamowym, marketingowym i podmiotom współpracującym przy organizacji akcji marketingowych lub przy obsłudze Klienta.

 

Automatyczne podejmowanie decyzji:

Nie dokonujemy automatycznego podejmowania decyzji.

 

Przysługujące prawa:

W związku z przetwarzaniem przez BHP LEX Państwa danych, przysługuje Państwu szereg uprawnień:

  • sprostowanie (poprawienie) danych,
  • usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie lub umieszczanych w naszych serwisach internetowych,
  • ograniczenie przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych),
  • dostęp do danych (o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych – w przypadku drugiej i kolejnej kopii, możemy naliczyć dodatkowe opłaty, o czym zostaniesz powiadomiony),
  • przeniesienie danych do innego administratora.

Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas Państwa danych, narusza Państwa prawa, prosimy poinformować nas o tym. Staramy się reagować na uwagi i sugestie naszych Użytkowników. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce – Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych lub organ utworzony w jego miejsce).

 

Klauzula informacyjna – zapis na szkolenie:

  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez BHP LEX w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu zapisu na szkolenie, zgodnie z wysyłanym formularzem,
  • Dane osobowe mogą być ujawnione partnerom biznesowym, pracownikom lub współpracownikom BHP LEX, jak też podmiotom udzielającym wsparcia firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
  • Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  • Ponadto, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
  • Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w danym szkoleniu.
  • Decyzje dotyczące przeprowadzenia procesu zapisu na szkolenie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  • Finalnie potwierdzenie zapisu na szkolenie nastąpi drogą mailową lub telefoniczną na wskazane w formularzu dane.

 

Prawo do rezygnacji:

Niezależnie od praw wymienionych wyżej, mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych na potrzeby marketingu bezpośredniego. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu.

 

Jak można się z nami skontaktować?

Zawsze mogą Państwo napisać na adres BHP LEX sp. z o.o., ul. Wolności 345/802, 41-800 Zabrze lub skontaktować się z nami poprzez adres e-mail biuro@fgazy-dla-przedsiebiorcow.pl lub zadzwonić pod numer +48 609 012 222

 


 

REGULAMIN
dotyczący organizacji szkoleń przez firmę BHP-LEX SP. z o.o.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Poniższa procedura stanowi regulamin świadczenia usług szkoleniowych i ma na celu wspieranie jakości usług szkoleniowych poprzez ochronę praw klienta oraz instytucji szkoleniowej.

 

2. ORGANIZATOR SZKOLEŃ

  • Organizatorem szkoleń jest BHP-LEX Sp. Z o. o., Wolności 345, 41-800 Zabrze.
  • Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym spółki.
  • Adres dla zgłoszeń elektronicznych: biuro@fgazy-dla-przedsiebiorcow.pl
  • Firma organizuje zarówno szkolenia otwarte stacjonarne jak i szkolenia on-line, wykonując usługi szkoleniowe z należyta starannością w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w przedstawionej i zaakceptowanej ofercie

 

3. ZOBOWIAZANIA STRON

Zamawiający szkolenie ma prawo oczekiwać, że:

  • spełnione zostaną założone cele szkolenia z oferty,
  • szkolenia zostaną przeprowadzone profesjonalnie zgodnie ze specyfikacją kształcenia osób dorosłych,
  • prowadzący szkolenie będzie przygotowany należycie i będzie posiadał wiedzę zarówno merytoryczną jak i praktyczną w zakresie tematyki szkolenia,
  • w przypadku szkolenia stacjonarnego zostaną spełnione odpowiednie warunki pracy, w szczególności dotyczące przepisów BHP, dostępu do mediów socjalnych oraz reżimu sanitarnego,
  • organizator szkoleń zapewni warunki formalne, a także wyda odpowiednie certyfikaty.

Zamawiający szkolenie, ma prawo do odwołania swojej obecności na szkoleniu, w terminie nie przekraczającym 5 dni przed planowanym rozpoczęciem kursu. W sytuacji innej niż opisana, organizator zastrzega sobie prawo do potrącenia 30% wartości kursu.

 

Organizator szkoleń ma prawo oczekiwać, że:

  • uczestnicy szkolenia przybędą punktualnie i będą w nim uczestniczyć w pełnym wymiarze czasowym, niezależnie czy jest to szkolenie stacjonarne czy w formie webinarium,
  • uczestnicy, po szkoleniu wypełnią ankiety umożliwiając dopasowanie i udoskonalanie programu szkolenia,
  • zostaną spełnione formalne warunki umowy

 

Informacje dodatkowe:

  • w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych, uczestnicy dopełnią wszelkich formalności przewidzianych regulaminem
  • W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych, firma szkoleniowa podejmie natychmiastowe działania, zgodnie z ustalonymi zasadami,
  • Organizator zastrzega sobie prawo do :
  • pobrania zadatku w wysokości 500 zł celem zagwarantowania Zamawiającemu miejsca w wybranym szkoleniu.
  • Odwołania szkolenia w terminie nie później niż 3 dni przed planowanym szkoleniem. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do zaproponowania innego terminu, lokalizacji bądź zwrotu 100% kosztów szkolenia.

 

4. REKLAMACJE

  • Zamawiający ma prawo do składania reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z oferta oraz ustalonymi zasadami
  • Reklamacja lub skarga powinna zostać doręczona bezpośrednio do siedziby firmy, pocztą tradycyjną listem poleconym lub e-mailem na adres : biuro@fgazy-dla-przedsiebiorcow.pl nie później niż 3 dni kalendarzowych od ostatniego dnia
  • Reklamacja złożona po terminie nie będzie rozpatrzona
  • Na zgłoszeniu reklamacyjnym należy wpisać nazwę firmy zamawiającego szkolenie, imię i nazwisko uczestnika szkolenia, uzasadnienie złożenia reklamacji oraz oczekiwania względem organizatora
  • Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od daty jej wpłynięcia. Jeśli rozpatrzenie będzie wymagało dodatkowych wyjaśnień, to okres rozpatrzenia może się wydłużyć do 21 dni

 

5. REKOMPENSATA

W przypadku uznania reklamacji organizator szkolenia zaproponuje jedną z poniższych metod rekompensaty:

  • zniżka 15% na kolejne szkolenie,
  • ponowna realizacja szkolenia w innym terminie wskazanym przez organizatora,
  • dodatkową formę szkolenia, np. w postaci lekcji internetowych uzupełniających,

 

6. KODEKS CYWILNY

Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

 

7. PROCEDURA POSTEPOWANIA W PRZYPADKU WYSTAPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH

Zachowanie zasad bezpieczeństwa w miejscu organizacji szkoleń (sali szkoleniowej):

  • Sale szkoleniowe w których odbywają się szkolenia spełniają zasady BHP i PPOŻ,
  • W przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników, zastosowanie mają przepisy BHP i PPOŻ.

 

Ogólne zasady postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych:

  • Trener prowadzący szkolenie ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Przedstawicielem Firmy szkoleniowej, w celu podjęcia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów możliwie jak najszybciej.
  • Przedstawiciel firmy szkoleniowej ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Przedstawicielem Klienta w celu przedstawienia sytuacji oraz ustalenia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów możliwie jak najszybciej,

 

Choroby lub inne sytuacje powodujące nieobecność trenera:

  • Instytucja szkoleniowa zastrzega sobie prawo do zaproponowania zmiany terminu szkolenia otwartego, nie później niż 2 dni przed datą jego rozpoczęcia bez ponoszenia konsekwencji.

 

Brak dostępności miejsca szkolenia:

  • W przypadku braku dostępności miejsca szkolenia, Firma podejmie działania do zapewnienia innej sali szkoleniowej w tym samym budynku, o ile zachowuje wymagany standard.
  • W przypadku szkolenia otwartego, Firma szkoleniowa zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku braku możliwości zapewniania odpowiedniej sali zastępczej.

 

Udział w szkoleniu osób nietrzeźwych.

Poza standardowymi procedurami postępowania, trener ma prawo poproszenia uczestnika o opuszczenie sali szkoleniowej, a w  wyjątkowych sytuacjach, żądania opuszczenia sali, jeżeli zachowanie uczestnika uniemożliwia prowadzenie szkolenia.